Sunday 22 July 2012

KISAH MENGGERIKAN(JATUH BASIKAL)

DATE:22/7/2012
LOCATION:DEPAN RUMAH
TIME:10:33
DISTANCE:2KM
RIDER:DANIAL(AKU)

salam,begini kisahnya habis sembahyang taraweh.sampai saje di rumah wan sudah ada,so aku ingat naik ajak dia lumba basikal aku guna bmx dia guna mtb.selepas saja lepas bumper dpn rumah aku pun teros  speeding,dan sampai je rumah jiran yg ke 4 teros ekkkkbushhhhhh!!!,wan boleh tgk je aku tegolek,pastu aliff pon datang untuk bawa aku ke rumah.time, dalam tandas nak basuk luka tu pergghhhh sakit ya amat.keluar je tandas kepala aku pinau cam nak pengsan.mak aku bincang2 untuk g hospital supaya tak infextion(berjangkit)lengan,bahu,ibu jari kaki rase berdenyut.dalam hospital,time cuci gune iodin pergghh........ .semua dah setel dia nak cucuk aku lak.x de masalah.hahah sebenarnya aku first time jatuh basikal hahahaa aku namakan *kemalangan di bulan ramadhan*hahahaah


                                                           amacam scary?

sekian saja untuk harini..........salam

No comments:

Post a Comment